مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 مرداد 1402 ساعت 09:502023-08-12اقتصادي

با مشاوران املاک متخلف بدون اغماض برخورد شود


استاندار هرمزگان با تاکید بر اینکه در سطح استان زمین به میزان کافی برای طرح نهضت ملی مسکن الحاق شده و پیگیری ها و اقدامات در جهت ساخت منازل با کیفیت در حال انجام است گفت: - تامین سهم آورده اولیه مردم، تسریع بخش احداث طرح نهضت ملی مسکن خواهد بود.

مهدی دوستی صبح امروز (21 مردادماه) در یازدهمین جلسه شورای مسکن استان هرمزگان با اشاره به لزوم سرعت بخشی در روند احداث منازل مسکونی طرح نهضت ملی مسکن در سطح استان هرمزگان، گفت: یکی از مهم ترین مواردی که می تواند به تسریع ساخت منازل مسکونی کمک کند، تامین سهم آورده اولیه از سوی متقاضیان است.

وی با تاکید بر اینکه در سطح استان زمین به میزان کافی برای طرح نهضت ملی مسکن الحاق شده و پیگیری ها و اقدامات در جهت ساخت منازل با کیفیت در حال انجام است اظهار داشت: آنچه از مردم استان انتظار می رود این است که در اجرای این طرح بزرگ ملی که می تواند اثرات بسیار مثبتی در جامعه داشته باشد همکاری داشته و سهم آورده خود را تامین و واریز کنند.

دوستی اضافه کرد: از سوی دیگر در حال تدوین یک بسته امتیاز دهی به متقاضیان هستیم که بر مبنای آن به متقاضیانی که واریزی خود را به موقع انجام می دهند در هنگام تحویل منزل مزایایی تعلق خواهد گرفت، این مزایا پس از نهایی شدن اعلام خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

با مشاوران املاک متخلف بدون اغماض برخورد شود

با مشاوران املاک متخلف بدون اغماض برخورد شود