مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 مرداد 1402 ساعت 15:502023-07-23سياسي

حزب الله: مقاومت تسلیم تحریم ها نخواهد شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، شیخ «نبیل قاووق» در سخنانی در مجلس عاشورایی در شهرک «الخرایب» اظهار داشت: لبنان تاوان و بهای توهمات گروه چالش و تقابل را می پردازد و آن ها هستند که کشور را وارد این پیچ و خم و انتخاب رییس جمهوری را وارد تونلی کرده .

- عضو شورای مرکزی حزب الله لبنان گفت: قدرت گرفتن از بیگانه راه حل ریاست جمهوری را پیچیده و مانع تحقق آن می شود و هیچ سودی برای آن ها ندارد، مقاومت تسلیم تحریم و فشار ها نخواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، شیخ نبیل قاووق در سخنانی در مجلس عاشورایی در شهرک الخرایب اظهار داشت: لبنان تاوان و بهای توهمات گروه چالش و تقابل را می پردازد و آن ها هستند که کشور را وارد این پیچ و خم و انتخاب رییس جمهوری را وارد تونلی کرده اند که نمی دانیم چه زمانی به روشنایی ختم می شود.

وی افزود: زمانی که شکست خوردند و متوجه اشتباه محاسباتی خود شدند، برای جبران به طلب قدرت از خارج روی آوردند و امروز نیز تلاش می کنند تا تصمیمات و تحریم های بین المللی را علیه ما اعمال کنند.

شیخ قاووق ادامه داد: قدرت گرفتن از بیگانه راه حل ریاست جمهوری را پیچیده و مانع تحقق آن می شود و هیچ سودی برای آن ها ندارد، زیرا ما کسی نیستیم که تسلیم فشار ها و تحریم ها شویم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حزب الله: مقاومت تسلیم تحریم ها نخواهد شد

حزب الله: مقاومت تسلیم تحریم ها نخواهد شد