مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 5 مرداد 1402 ساعت 20:052023-07-27سياسي

تداوم محدودیت های ترافیکی شرق استان تهران همزمان با عاشورای حسینی


رییس پلیس راهور شرق استان تهران گفت: با توجه به اعمال محدودیت های تردد در روز تاسوعا این محدودیت ها در روز عاشورای حسینی نیز تداوم خواهد داشت.

- سرهنگ علی سلیمانی در گفتگو با خبرنگار مهر ، از تداوم محدودیت های ترافیکی شرق استان تهران همزمان با عاشورای حسینی خبر داد و اظهار داشت: امروز نیز این محدودیت ها برقرار بود.

سلیمانی با بیان اینکه محدودیت فردا در محل تجمع هیئت ها و برگزاری نماز ظهر عاشورا در میدان امام و خیابان مسجد جامع خواهد بود افزود: محدودیت تردد از ساعت 7 صبح تا پایان مراسم ادامه خواهد داشت.

رییس پلیس راهور شرق استان تهران عنوان داشت: مراسم، از میدان امام حسین (ع)، خیابان شهدا به سمت میدان امام خمینی (ره) و از تقاطع رسالت به سمت خیابان طالقانی و میدان امام خمینی (ره) محدودیت تردد وسایل نقلیه برقرار می باشد.

همچنین در محدوده گلزار شهدا (حسین رضا) در هر دو مسیر رفت و برگشت از سمت زیرگذر کلاته و از تقاطع روغن کشی به سمت حسین رضا محدودیت تردد اجرا می شود.

سلیمانی افزود: با توجه به کثرت جمعیت و حرکت هیئت های عزاداری به سمت خیابان های اصلی و محل تجمع، مردم از وسیله نقلیه عمومی استفاده کنند.

این مقام انتظامی تاکید کرد: با توجه به حجم گسترده هیأت های عزاداری درشب های محرم در معابر شهری شرق استان تهران، عبور هر گونه وسیله نق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تداوم محدودیت های ترافیکی شرق استان تهران همزمان با عاشورای حسینی

تداوم محدودیت های ترافیکی شرق استان تهران همزمان با عاشورای حسینی