مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 مرداد 1402 ساعت 11:352023-07-30سياسي

سبک زندگی حسینی در طول سال الگوی زندگی ما باشد


رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بندرانزلی گفت: باید سبک زندگی و بصیرت حسینی در طول سال الگوی زندگی ما باشد.

- ایسنا/گیلان رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بندرانزلی گفت: باید سبک زندگی و بصیرت حسینی در طول سال الگوی زندگی ما باشد.

حجت الاسلام یونس علیپور در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: در دهه اول محرم امسال شاهد اجرای برنامه های متعدد مذهبی و فرهنگی در سوگ شهادت سیدالشهدا و یاران باوفایش بودیم و اجرای برخی از این مراسمات در دهه دوم محرم نیز ادامه دارد.

وی افزود: امسال برای اینکه بتوانیم اقشار مختلف حاضر در جامعه یا به عبارتی قشر خاکستری را درگیر محرم کنیم از شب تاسوعا تا شب شام غریبان چند هیئت در قالب دسته های عزاداری از میدان امام خمینی تا آخر خط اجرای مراسم داشتند که شاهد بودیم تعداد زیادی از شهروندان از هر قشر و دیدگاهی جذب این دسته جات می شدند.

رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بندرانزلی تاکید کرد: عظمت امام حسین(ع) افراد از هر قشر و دیدگاهی را جذب می کند و سعی کردیم افرادی که به هیئت ها و مساجد نمی آمدند را اینگونه در خیابان جذب و در فضای محرم قرار دهیم.

علیپور تصریح کرد: قشر خاکستری به افرادی اطلاق می شود که نه تنها به جنب و جوش های اجتماعی، سیاسی و حتی فرهنگی اعتنایی ندارند و به اوضاع و احوال جامعه بی تفاوت هستند د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سبک زندگی حسینی در طول سال الگوی زندگی ما باشد

سبک زندگی حسینی در طول سال الگوی زندگی ما باشد