مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 مرداد 1402 ساعت 17:102023-08-13سياسي

چگونگی اجرای قانون اصلاح الگوی مصرف در کمیسیون انرژی بررسی شد


عضو هیات رییسه کمیسیون انرژی مجلس با اشاره به بررسی اجرای قانون اصلاح الگوی مصرف انرژی، گفت: با توجه به گزارش سایت قطره و به نقل ازناقص ارایه شده، مقرر شد تا با همکاری مرکز پژوهش ها و این کمیسیون گزارشی دقیق تر و البته تحلیلی تهیه شود.

- عبدالعلی رحیمی مظفری در گفت وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، در تشریح جلسه امروز(یکشنبه 22 مردادماه) این کمیسیون با اشاره به بررسی گزارش سازمان برنامه و بودجه درباره میزان اثربخشی سیاست ها و اقدامات مربوط به صرفه جویی انرژی در راستای اجرای قانون اصلاح الگوی مصرف انرژی، گفت: در جلسه امروز ضمن بررسی قانون اصلاح الگوی مصرف، گزارشی مقایسه ای مبنی بر میزان مصرف انرژی در سال های 1398 و 1399 نیز ارائه شد، براساس این گزارش تمام صرفه جویی انجام شده در این سال ها صرفا 100 هزار بشکه در مقابل تولید بیش از 6 میلیون بشکه نفت بود که عدد بسیار پایینی محسوب می شود.

نماینده مردم سروستان، کوار و خرامه در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: همچنین براساس بخش دیگری از این گزارش، وزارتخانه ای مانند بهداشت در حوزه برق کاهش مصرف داشته در حالی در سال های مصادف با اوج شیوع بیماری کرونا  بسیار پر کار بوده است! لذا این گزارش مورد اعتراض نمایندگان قرار گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چگونگی اجرای قانون اصلاح الگوی مصرف در کمیسیون انرژی بررسی شد

چگونگی اجرای قانون اصلاح الگوی مصرف در کمیسیون انرژی بررسی شد