مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 مرداد 1402 ساعت 09:152023-08-05سياسي

پای دغدغه های خبرنگاران همدانی/«آموزش» حلقه مفقوده در استان همدان


نبود زیرساخت های آموزشی، ارتقای سطح تخصصی و حرفه ای و لزوم راه اندازی دورهای آموزش روزنامه نگاری غیر حضوری از سوی نهاد های آموزشی پایتخت عمده ترین دغدغه خبرنگاران همدانی است.

- بخشی از سخنان این قشر را که همواره فریاد دیگران را به گوش ما رسانده اند، منعکس کردیم.

و حال با وجود بیش از 250 خبرنگار عضو سامانه خانه مطبوعات طی سال جاری برآنیم تا دغدغه ها، مشکلات، پیشنهادات و راهکارهای آنها را طی این هفته منعکس کنیم تا شاید صدای این قشر به گوش مسئولین اعم از مسئولین وزارت ارشاد، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان، خانه مطبوعات، مسئولین استانی وغیره رسیده و قدمی در راستای حل این مشکلات بردارند.

فقر آموزشی و حرفه ای نوشتن خبرنگاران در همدان پیشکسوت رسانه در روزنامه جمهوری اسلامی در آستانه هفته خبرنگار امسال، در گفتگو با خبرنگار مهر بر آموزش و تخصصی نوشتن خبرنگاران تاکید کرد و گفت: یکی از نارسایی های جامعه رسانه ای استان همدان فقر آموزش تخصصی و حرفه ای است.

اردشیر مظاهری ادامه داد: بر این باور هستیم که هنوز خبرنگار ما به آن پختگی لازم نرسیدند که بتوانند مسائل، کاستی ها و مشکلات و دستاوردها را و آنچه که اتفاق می افتد را بتوانند به درستی نقد و بررسی کنند و در نشست های خبری این خلأ مشهود و مشخص است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پای دغدغه های خبرنگاران همدانی/«آموزش» حلقه مفقوده در استان همدان

پای دغدغه های خبرنگاران همدانی/«آموزش» حلقه مفقوده در استان همدان