مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 12 مرداد 1402 ساعت 19:152023-08-03اقتصادي

آیین نامه تامین واگن صادراتی در خراسان رضوی تدوین شد


رییس کمیسیون حمل و نقل، ترانزیت و امور مرزی اتاق بازرگانی خراسان رضوی گفت: پیش نویس آیین نامه تامین واگن صادراتی در خصوص چگونگی تخصیص واگن و نوع نظارت و کاهش هزینه های آن توسط فعالان حوزه حمل و نقل استان تدوین شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد، احمد زمانیان با اشاره به چالش های ترانزیت از برخی نقاط کشور اظهار کرد: سال هاست در این باره صحبت و پیگیری شده و طی جلسات مختلف، آیین نامه ای در این زمینه تدوین گردیده که مقرر است در جلسه شورای گفت وگوی دولت و بخش خصوصی استان مطرح و پیگیری شود.

وی افزود: موضوعات و چالش هایی را که مرتبط با بندرعباس و دیگر نقاط ترانزیتی کشور است، در نشستی با حضور مسوولان دولتی مطرح خواهیم کرد و امیدواریم به جمع بندی کاملی از معضلات این حوزه و مطالبه بخش خصوصی از دولت برسیم.

رییس کمیسیون حمل ونقل، ترانزیت و امور مرزی اتاق بازرگانی خراسان رضوی در بخش دیگری از سخنانش به اقدامی مفید مبنی بر تشکیل کمیته سیاست گذاری ریلی در استان اشاره کرد و گفت: نمایندگان بخش خصوصی، استانداری، دادگستری، راهداری و حمل ونقل جاده ای و راه آهن استان از اعضای کمیته سیاستگزاری ریلی در استان هستند.

زمانیان افزود: فراهم کردن ساز و کار اجرایی مانند نحوه تخصیص واگن، تسهیل امور و کاهش هزینه ها و همچنین ارائه خدمات در این عرصه به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیین نامه تامین واگن صادراتی در خراسان رضوی تدوین شد

آیین نامه تامین واگن صادراتی در خراسان رضوی تدوین شد