مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 مرداد 1402 ساعت 09:552023-07-25سياسي

نقض حقوق دو میلیارد مسلمان تاوان سنگینی خواهد داشت


معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضاییه با محکومیت جنایت قرآن سوزی در سوئد و دانمارک، تاکید کرد که عاملان این جنایت باید در انتظار اشد مجازات از سوی دادگاه های کشورهای اسلامی باشند.

- معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضاییه با محکومیت جنایت قرآن سوزی در سوئد و دانمارک، تاکید کرد که عاملان این جنایت باید در انتظار اشد مجازات از سوی دادگاه های کشورهای اسلامی باشند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از قوه قضاییه، اصغر جهانگیر با اشاره به پیام رهبر حکیم انقلاب در پی جسارت به ساحت قرآن مجید در سوئد و تاکید معظم له مبنی بر اینکه اشد مجازات برای عامل جسارت به ساحت قرآن مجید مورد اتفاق همه علمای اسلام است، گفت : این فرمان رهبر انقلاب نباید بر زمین بماند و عاملان این جنایت بزرگ باید در انتظار اشد مجازات از سوی دادگاه های کشورهای اسلامی باشند و این مطالبه آحاد مسلمانان در اقصی نقاط جهان است.

جهانگیر همچنین به سناریوها و توطئه های پشت پرده در خصوص اسلام هراسی اشاره کرد و افزود: امروز منطق اسلام مهم ترین عامل گرایش افراد به اسلام است و علی رغم همه اسلام هراسی ها نتوانسته اند جلوی گرایش به اسلام را بگیرند.

برای همین است که امروز جمعیت مسلمانان از 2 میلیارد نفر عبور کرده است و هر روز که می گذرد انوار این دین مقدس در جهان، شعاع بیشت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نقض حقوق دو میلیارد مسلمان تاوان سنگینی خواهد داشت

نقض حقوق دو میلیارد مسلمان تاوان سنگینی خواهد داشت