مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 مرداد 1402 ساعت 11:052023-07-26اقتصادي

سلامت 4 کانتینر گوشت منجمد برزیلی مورد تایید دامپزشکی است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سازمان دامپزشکی کشور وحید صالحی سرپرست سازمان دامپزشکی کشور در واکنش به ابهامات مطرح شده در خصوص گوشت منجمد گوساله برزیلی از گمرک شهید رجایی بندرعباس به داخل کشور به روشنگری در این .

- سرپرست سازمان دامپزشکی کشور با بیان اینکه سلامت 4 کانتینر گوشت منجمد گوساله وارداتی از برزیل مورد تایید دامپزشکی است گفت: دلیل ترخیص دیرهنگام این محموله عدم ارائه شدن اسناد به شرکت واردکننده بوده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سازمان دامپزشکی کشور وحید صالحی سرپرست سازمان دامپزشکی کشور در واکنش به ابهامات مطرح شده در خصوص گوشت منجمد گوساله برزیلی از گمرک شهید رجایی بندرعباس به داخل کشور به روشنگری در این خصوص پرداخت و زوایای آن را تشریح کرد.

وی درباره ابهام های مطرح شده درباره ترخیص محموله گوشت منجمد گوساله وارداتی از برزیل اظهار داشت: این محموله در اسفند ماه 1400 وارد کشور شد و آزمایش های لازم توسط سازمان دامپزشکی برای ارزیابی سلامت محموله انجام و موید انطباق بهداشتی آن با الزامات بهداشتی واردات بوده است.

اما به دلیل عدم تکمیل اسناد لازم این محموله، امکان ترخیص آن وجود نداشت، پس از پیگیری ها و تلاش های مستمر، در نهایت اواخ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سلامت 4 کانتینر گوشت منجمد برزیلی مورد تایید دامپزشکی است

سلامت 4 کانتینر گوشت منجمد برزیلی مورد تایید دامپزشکی است