مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 27 مرداد 1402 ساعت 00:162023-08-17اقتصادي

مزایده 800 محدوده معدنی تا پایان سال


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد، مهدی حمیدی در جمع خبرنگاران اظهارداشت: در خراسان رضوی 11 معدن خصوصی و یک معدن دولتی فعال داریم و به تمامی معادن تعطیل شده هم اعلام کرده ایم که مجدد فعالیت خود را از سربگیرند و مطمئن باشند که از حمایت دولت برخوردار خواهند بود.

وی اضافه کرد: در ابتدای فعالیت دولت سیزدهم صدور مجوزهای معدنی در دستور کار قرار گرفت و همین موضوع در واقعی شدن درآمدها و تبدیل آن از دلاری به ریالی موثر بوده است.

مدیرکل بهره برداری وزارت صمت با ذکر این نکته که در سال 1401 نزدیک 2 هزار دستگاه مجوز واردات داشتیم، تاکید کرد: همچنین در 5 ماهه نخست امسال هم عدد خوبی به ثبت رسیده، ضمن اینکه حمایت از تولیدکننده داخلی و صادرات محصول ایرانی در حوزه معدن را هم داشته ایم.

حمیدی با تاکید بر اینکه ما دو دسته معادن داریم که گروهی از آن در ید وزارت صمت و گروهی دیگر در ید بهره بردار است، گفت: قانون گذار اجازه داده که مواردی که در ید بهره بردار باشد با انجام مزایده افزایش یابد و در همین بسته های پیشنهادی سرمایه گذاری داشتیم.

مدیرکل بهره برداری وزارت صمت خاطرنشان کرد: 800 محدوده معدنی تا پایان سال 1402 به مزایده گذاشته می شود، این اقدام در سال گذشته در 22 استان انجام شد و در سال جاری هم برای استان های دیگر از جمله خراسان رضوی برنامه ویژه ای داری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مزایده 800 محدوده معدنی تا پایان سال

مزایده 800 محدوده معدنی تا پایان سال