مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 مرداد 1402 ساعت 21:302023-07-30پزشكي

پلمب سه مطب دندانپزشکی و دندانسازی غیر مجاز در سطح شهر تبریز


معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی تبریز از پلمب سه مطب دندانپزشکی و دندانسازی که به صورت غیر مجاز در شهر تبریز فعالیت می کردند خبر داد.

- ایسنا/آذربایجان شرقی معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی تبریز از پلمب سه مطب دندانپزشکی و دندانسازی که به صورت غیر مجاز در شهر تبریز فعالیت می کردند خبر داد.

جواد احمدیان با اعلام این خبر افزود: در پی گزارشات مردمی و نظارت کارشناسان معاونت درمان مطب هایی که فاقد مدرک تحصیلی، مهارت های علمی، مجوز قانونی و پروانه مطب بودند، با پیگیری و تلاش کارشناسان و همکاری پلیس اماکن استان، پس از حصول اطمینان از صحت موضوع از طریق پایش عملکردی، حضور در مکان مذکور و بررسی های لازم و محرز شدن غیر قانونی بودن فعالیت شان پلمب شدند.

وی ادامه داد: پس از طی مراحل قانونی پملب، فعالیت غیر مجاز این مراکز و مدارک موجود به مقامات قضایی و همچنین دفتر حقوقی دانشگاه اعلام شد.

احمدیان با بیان اینکه یکی از وظایف حوزه معاونت درمان حفظ سلامت آحاد جامعه است، افزود: بر اساس وظیفه ذاتی، هر جایی مورد خلافی در زمینه ارائه خدمات درمانی مشاهده شود بدون اغماض برخورد خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تبریز، وی از مردم درخواست کرد: ضمن خودداری از مراجعه به واحدها و موسسات غیر مجاز درمانی، هر گونه تخلف ی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پلمب سه مطب دندانپزشکی و دندانسازی غیر مجاز در سطح شهر تبریز

پلمب سه مطب دندانپزشکی و دندانسازی غیر مجاز در سطح شهر تبریز