مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 11 مرداد 1402 ساعت 15:052023-08-02اقتصادي

کرمانشاه منبع اصلی منابع قیر طبیعی کشور


سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری کرمانشاه گفت: کرمانشاه منبع اصلی منابع قیر طبیعی کشور است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازاز گذشته بارها در خصوص دانش بنیان ها و صنعتی کردن علم هشدارهای فراوانی دادند اما دولت مردان کشور تا زمان نیاز به آن وارد این عرصه نشده و با بروز تحریم ها به مثابه یک توفیق اجباری بود فعالیت های این حوزه بیشتر مورد توجه قرار گرفت.

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری کرمانشاه تصریح کرد: کشور ما از زمان حکومت قاجارها دچار بیماری اقتصادی به نام اقتصادی نفتی بوده که تاکنون هیچ اقدام جدی برای نجات و رفع این بیماری صورت نگرفته بود اما امروز بر حسب نیاز و با تکیه بر توانمندی های حوزه علمی و صنعتی وارد این عرصه شدیم.

محمدی با تاکید بر نقش جهاد دانشگاهی در رشد و شکوفایی علم و دانش بنیان ها، گفت: جهاد دانشگاهی طی مدت زمان کوتاه از فعالیت خود در عرصه تولید علم، حمایت از شرکت های دانش بنیان ها و رفع نیازهای اصلی کشور به خوبی اقدام کرده است.

وی ادامه داد: سال هاست که در کرمانشاه 90 درصد منابع قیر طبیعی وجود دارد اما بی دریغ از یک فرآوری ساده در این حوزه بودیم اما امروز با همت عرصه علم و صنعت و حمایت جهاد دانشگاهی از افراد توانمند و شرکت های دانش بنیان شاهد چندین فرآوری از نعمت خدادادی قیر طبیعی هستیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کرمانشاه منبع اصلی منابع قیر طبیعی کشور

کرمانشاه منبع اصلی منابع قیر طبیعی کشور