مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 مرداد 1402 ساعت 17:552023-08-14سياسي

هیئتی از اعضای کمیسیون امنیت ملی مجلس به شیراز اعزام می شود


سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: قرار شد در روزهای آتی هیئتی از اعضای کمیسیون امنیت ملی مجلس برای بررسی میدانی حمله تروریستی به شاهچراغ به شیراز اعزام شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، ابوالفضل عمویی در تشریح جلسه عصر امروز کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی، گفت: در بخش اول جلسه امروز کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی، حادثه تروریستی شب گذشته حرم شاهچراغ شیراز مورد بررسی قرار گرفت و پس از تبادل اطلاعات و نظر اعضای کمیسیون، مقرر شد در روزهای آتی هیأتی از کمیسیون امنیت ملی برای بررسی میدانی موضوع، به شیراز اعزام شود و پس از گفتگو با مقامات امنیتی محلی، گزارشی برای کمیسیون و مجلس شورای اسلامی از این حادثه تروریستی تهیه کند.

وی ادامه داد: در بخش دوم جلسه روز جاری، در ادامه دعوت دوره ای از وزرای دولت برای حضور در کمیسیون امنیت ملی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در کمیسیون حاضر شد و گزارشی از اقدامات این وزارتخانه در چند ماه گذشته ارائه کرد.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: وزیر ارشاد با ارائه آماری از افزایش رویدادهای فرهنگی در ماه های گذشته و مشارکت مردمی در این برنامه ها، تاکید کرد پس از حوادث سال گذشته، جریانات ضدانقلاب تلاش می کردند فضای فرهنگی کشور را دچار رکود کنند که برخل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هیئتی از اعضای کمیسیون امنیت ملی مجلس به شیراز اعزام می شود

هیئتی از اعضای کمیسیون امنیت ملی مجلس به شیراز اعزام می شود