مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 مرداد 1402 ساعت 10:502023-08-12دانش

مؤسسات آموزشی، پژوهشی و فناوری سطح بندی می شوند


رییس مرکز نظارت، ارزیابی و تضمین کیفیت وزارت علوم گفت: در راستای ارتقای کیفیت و حمایت از مؤسسات پیشرو در عملکرد، مؤسسات آموزشی، پژوهشی و فناوری سطح بندی می شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی وزارت علوم، جلسه هیأت نظارت استان خراسان رضوی با حضور روح الله رازینی رییس مرکز نظارت و ارزیابی و تضمین کیفیت علوم تحقیقات و فناوری، ضابط رییس دانشگاه فردوسی مشهد و رییس هیأت نظارت، ارزیابی و تضمین کیفیت استان خراسان رضوی و اعضای این هیأت در سازمان مرکزی دانشگاه برگزار شد.

 روح الله رازینی در جمع اعضای هیأت نظارت و ارزیابی استان خراسان رضوی از سطح بندی مؤسسات آموزشی، پژوهشی و فناوری خبر داد.

 به گفته وی، همه مؤسسات آموزشی غیردولتی، مؤسسات پژوهشی و فناوری در صورت سطح بندی، از سیاست های حمایتی در راستای ارتقای عملکرد خود برخوردار خواهند شد.

رییس مرکز نظارت، ارزیابی و تضمین کیفیت وزارت علوم با اشاره به فلسفه سفر کیفیت در دوره فعلی، این سفر را کمکی برای ارتقای کیفیت حوزه های آموزش عالی دانست و از تبیین و ترسیم وجهه ایجابی و سازنده نظارت و ارزیابی در این سفرها خبر داد.

در سفر کیفیت استان خراسان رضوی، جلسه هم اندیشی با اعضای هیأت نظارت و ارزیابی استان برگزار شد و اعضای هیأت در گفت وگو با رییس مرکز نظارت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مؤسسات آموزشی، پژوهشی و فناوری سطح بندی می شوند

مؤسسات آموزشی، پژوهشی و فناوری سطح بندی می شوند