مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 مرداد 1402 ساعت 13:002023-08-21سياسي

جهاد تبیین مهمترین مأموریت خبرنگاران در پیروی از شهداست


مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد با بیان اینکه شهدای رسانه در خط جهاد تبیین انجام وظیفه کرد ند، گفت: بزرگداشت این عزیزان در دومین یادواره شهدای رسانه استان تبیین راه خبرنگاران امروز است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یزد، احسان عابدی ظهر امروز در جمع اصحاب رسانه استان حاضر شد و اظهار کرد: رسانه یکی از ارکان مهم هر جامعه ای هست که می خوا هد خودش را در مسیر رشد و تعالی قرار دهد.

وی با بیان این که به لطف خدا در حال حاضر در شرایطی قرار گرفته ایم که مجموعه رسانه های استان و قاطبه خبرنگاران ما در مسیر انقلاب اسلامی قلم می زنند و دغدغه شان تبیین اخبار و رویدادها و پیشرفت هایی است که کمک کرده است تا جمهوری اسلامی ایران به رشد و بالندگی برسد، افزود: امروز اگرچه ما بحث جنگ نظامی و سخت ر ا نداریم اما در جنگ نرم نابرابری قرار گرفته ایم و در چنین شرایطی رهبر فرزانه انقلاب حکم جهاد تبیین برای همه مردم به خصوص خبرنگاران و اهالی رسانه صادر کرده اند.

دبیر شورای اطلاع رسانی استان یزد گفت: این که در حوزه رسانه شهدایی داریم که جانشان را فدای آرمان شان کردند، نشان دهنده این مطلب است که اصحاب رسانه دغدغه حفظ و حراست از انقلاب اسلامی را داشته اند و وظیفه ماست که یاد و خاطرشان را گرامی بداریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جهاد تبیین مهمترین مأموریت خبرنگاران در پیروی از شهداست

جهاد تبیین مهمترین مأموریت خبرنگاران در پیروی از شهداست