مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 مرداد 1402 ساعت 07:552023-08-16اقتصادي

رویای رونق گردشگری آبی در کرمانشاه در ازدحام وعده ها!


امروزه گردشگری آبی، یکی از انواع پرطرفدار گردشگری در دنیا محسوب می شود که روز به روز بر تعداد علاقمندان به آن اضافه می شود.

- ایسنا/کرمانشاه امروزه گردشگری آبی، یکی از انواع پرطرفدار گردشگری در دنیا محسوب می شود که روز به روز بر تعداد علاقمندان به آن اضافه می شود.

این مسئله مسئولین میراث فرهنگی کرمانشاه را از چندسال پیش به تکاپو انداخت تا باتوجه به وجود منابع آبی متعدد در استان همچون سدها، به فکر راه اندازی این نوع از گردشگری در استان بیافتند.

از آنجایی که سدهای جامیشان و سلیمانشاه در سنقر و شیان در اسلام آبادغرب منبع تامین آب شرب نبودند، برای همین این سه سد در اولویت ایجاد طرح های گردشگری آبی در سطح استان قرار گرفتند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حدود چهار سال پیش بود که برای اولین بار مسئولین میراث فرهنگی استان اعلام کردند که چند سرمایه گذار علاقمند به ایجاد طرح های گردشگری آبی در سد جامیشان هستند و اقدامات اولیه برای سرمایه گذاری آنها در این سدها انجام گرفت و حتی کلنگ زنی اجرای این پروژه ها با حضور مسئولین استانی انجام گرفت.

پس از آغاز عملیات اجرایی پروژه های گردشگری در سد جامیشان، چند باری از سوی مسئولین میراث فرهنگی وعده هایی برای افتتاح این پروژه ها داده شد و هرسال این وعده ها تکرار می شد، اما در عمل هیچ اتفاقی نمی افتاد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رویای رونق گردشگری آبی در کرمانشاه در ازدحام وعده ها!

رویای رونق گردشگری آبی در کرمانشاه در ازدحام وعده ها!