مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 مرداد 1402 ساعت 14:102023-08-07بين الملل

کارشناس چینی: تحریم های آمریکا علیه ایران موجب افزایش تنش ها در منطقه شد


یک کارشناس چینی در گفت وگویی اعمال دوباره تحریم های یک جانبه آمریکا علیه ایران را دارای تاثیراتی مخرب بر معیشت مردم عادی ایران و عامل افزایش ناگهانی تنش ها در منطقه تلقی کرد.

- یک کارشناس چینی در گفت وگویی اعمال دوباره تحریم های یک جانبه آمریکا علیه ایران را دارای تاثیراتی مخرب بر معیشت مردم عادی ایران و عامل افزایش ناگهانی تنش ها در منطقه تلقی کرد.

به گزاش ایسنا و به نقل از شبکه سی جی تی ان، وانگ جین، دانشیار موسسه مطالعات بین الملل در دانشگاه نورث وست استان شین در چین، در آستانه پنجمین سالروز اعمال تحریم های آمریکا علیه ایران در 7 اوت، در گفت وگویی با این شبکه گفت: تحریم هایی که واشنگتن از سال 2018 اعمال کرد، بر اقتصاد ایران، کیفیت زندگی شهروندان عادی ایرانی و به ویژه بیماران تاثیر گذاشت، چراکه بسیاری از داروها باید از خارج وارد می شدند که با وجود تحریم های آمریکا، کار واردات آن دشوار شد.

این دانشیار دانشگاه نورث وست در پاسخ به این سوال که تاثیر ژئوپولیتی این تحریم ها چه بود، گفت: پیش از سال 2018، به ویژه وقتی توافق هسته ای(برجام) در سال 2015 امضا شد، امید و فضای مثبتی در منطقه شکل گرفت که مسئله هسته ای ایران در آینده نزدیک حل وفصل می شود و طرفین توافق مایلند با یک دیگر گفت وگو کنند تا به اتفاق نظری در این زمینه دست پیدا کنند ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کارشناس چینی: تحریم های آمریکا علیه ایران موجب افزایش تنش ها در منطقه شد

کارشناس چینی: تحریم های آمریکا علیه ایران موجب افزایش تنش ها در منطقه شد