مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 مرداد 1402 ساعت 08:252023-07-29اجتماعي

مصرف 232 هزار تن آسفالت در محورهای مواصلاتی استان کرمانشاه


معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه از مصرف 232 هزار تن آسفالت در محورهای مواصلاتی استان خبر داد.

- علی سلیمی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: جپبرای تسریع در تردد زوار اربعین، ارتقا کیفی رویه آسفالت محورهای مواصلاتی استان در دستور کار قرار دارد و راه ها بر اساس نوع و شدت خرابی ها به ترتیب در اولویت ترمیم و بهسازی قرار می گیرند که از ابتدای سال جاری تاکنون برای روکش آسفالت رویه نهایی، روکش آسفالت رگلاژی، چاله پرکنی، لکه گیری و روکش آسفالت رگلاژی موضعه ای 232 هزار تن آسفالت مصرف شده است.

وی افزود: طی چهار ماهه سال جاری 205 کیلومتر روکش آسفالت رگلاژی پیمانی انجام شده که 148 کیلومتر در محورهای شریانی، 35 کیلومتر راه های فرعی و 22 کیلومتر راه روستایی انجام شده است.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه تصریح کرد: در 22 کیلومتر از محورهای مواصلاتی استان کرمانشاه به منظور کاهش هزینه ها، سرعت مناسب در اجرا و عدم آسیب های زیست محیطی، عملیات روکش حفاظتی اسلاری سیل انجام شده که در این لایه حفاظتی، آسفالت ترکیبی از قیر امولسیون، سیمان، آب، مصالح سنگی دانه بندی شده و … بوده که توسط دستگاهی مخصوص بر سطوح جاده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مصرف 232 هزار تن آسفالت در محورهای مواصلاتی استان کرمانشاه

مصرف 232 هزار تن آسفالت در محورهای مواصلاتی استان کرمانشاه