مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 مرداد 1402 ساعت 14:152023-08-10سياسي

رسالت خبرنگاران امانت داری و بیان واقعیت ها در جامعه است


رسالت خبرنگاران امانت داری و بیان واقعیت ها در جامعه است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سرهنگ علی مهدی پور ظهر پنجشنبه در مراسم تجلیل از خبرنگاران املش با گرامیداشت یاد شهیدان انقلاب اسلامی بویژه شهیدان رسانه اظهار کرد: امروز خبرنگاری در نظام اسلامی شغل نیست بلکه یک عشق و طلیعه آگاهی بخشی، تعهد و مطالبه گری و تجسمی از واقعیات است.

وی با بیان اینکه رسالت خبرنگاران امانتداری و بیان واقعیات جامعه بویژه مشکلات مردم و انعکاس آن به مسئولین جهت رفع آنان است، افزود: باید به گونه ای کار کرد که مردم نسبت به نظام خوش بین و امیدوار شوند تا در پایان سال با حضور حداکثری در انتخابات، همه نقشه های دشمنان علیه نظام را خنثی کنند.

سرهنگ مهدی پور ادامه داد: در سال جاری 8 واحد مسکن محرومین مشترک سپاه و کمیته امداد با زیر بنای 44 تا 50 متر با 40 میلیون تومان کمک بلاعوض سپاه و 200 میلیون تومان وام با پرداخت 20 ساله به صاحبان منازل ساخته می شود تاکنون 6 واحد در سطح شهرستان با 40 درصد پیشرفت فیزیکی در حال اجراست.

فرمانده سپاه املش اضافه کرد: سوله صالحین حوزه امام حسین (ع) البرز با 450 متر مربع زیربنا، 5 پایگاه نیمه تمام تا هفته بسیج امسال به بهره برداری می رسد همچنین سایت ناحیه در 4 طبقه با 1500 متر مربع مساحت با 25 درصد پیشرفت فیزیکی در حال اجرا است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رسالت خبرنگاران امانت داری و بیان واقعیت ها در جامعه است

رسالت خبرنگاران امانت داری و بیان واقعیت ها در جامعه است