مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 مرداد 1402 ساعت 09:252023-08-10اقتصادي

سهم 3024 میلیارد تومانی کردستان از درآمدهای دولت در سالجاری


سرپرست سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کردستان کردستان گفت: بیش از 3 هزار و 24 میلیارد تومان سهم استان از درآمدهای دولت در سالجاری در نظر گرفته شده است که این رقم معادل 5 دهم درصد درآمدهای دولت است.

- ایسنا/کردستان سرپرست سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کردستان کردستان گفت: بیش از 3 هزار و 24 میلیارد تومان سهم استان از درآمدهای دولت در سالجاری در نظر گرفته شده است که این رقم معادل 5 دهم درصد درآمدهای دولت است.

  اکبر محمدی امروز (19مرداد) در جلسە ستاد تجهیز درآمد استان کە با حضور مدیران دستگاەهای اجرایی ذیربط برگزار شد، اظهار کرد: از مجموع مصارف 13 هزار و 56 میلیارد تومانی درآمد پیش بینی شده دولت در سالجاری سهم استان کردستان از منابع عمومی تنها 3 هزار و 24 میلیارد تومان است.

محمدی با اشاره به سهم استان کردستان از درآمدهای دولت در سالجاری گفت: بیش از 3 هزار و 24 میلیارد تومان سهم استان از درآمدهای دولت در سالجاری در نظر گرفته شده است که این رقم معادل 5 دهم درصد درآمدهای دولت در سالجاری است.

وی با اشاره به اهمیت تحقق درآمدهای مصوب در استان بیان کرد: یکی از وظایف اداره کل امور اقتصادی و دارایی استان کردستان در کنار برنامه ریزی لازم جهت تحقق سهم استان از درآمدهای دولت، شناسایی ظرفیت های جدید درآمدی استان است که باید این موضوع در سال


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سهم 3024 میلیارد تومانی کردستان از درآمدهای دولت در سالجاری

سهم 3024 میلیارد تومانی کردستان از درآمدهای دولت در سالجاری