مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 6 مرداد 1402 ساعت 13:352023-07-28حوادث

کشف 500 کیلو هرویین در حاجی آباد هرمزگان


فرمانده انتظامی استان هرمزگان از شناسایی و توقیف یک محموله سنگین مواد مخدر شیشه به میزان 500 کیلو از یک دستگاه کامیون در شهرستان حاجی آباد خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، سردار علی اکبر جاویدان فرمانده انتظامی هرمزگان صبح امروز اظهار کرد: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان در راستای مقابله جدی با پدیده شوم قاچاق مواد مخدر و مبارزه بی امان با قاچاقچیان و سوداگران مرگ با همکاری اطلاعاتی یکی از استان های مرکزی کشور، یک محموله سنگین مواد مخدر که از افغانستان بارگیری شده بود را شناسایی و پیگیری موضوع را به صورت ویژه در دستور کار قرار دادند.

وی افزود: پس از تعقیب و مراقبت های لازم روز گذشته مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان حاجی آباد کامیون تریلی حامل مواد مخدر را شناسایی و در یک عملیات پلیسی خودرو را متوقف و در بازرسی فنی و دقیق از آن مقدار 500 کیلو مواد مخدر از نوع شیشه مایع که به طرز ماهرانه در بدنه خودرو جاسازی شده بود کشف و ضبط کردند.

این مقام ارشد انتظامی استان اظهار کرد: در این عملیات پلیسی 2 نفر از عاملان قاچاق این محموله موادمخدر دستگیر و تلاش مأموران برای شناسایی و دستگیری دیگر عاملان قاچاق این محموله مواد مخدر ادامه دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف 500 کیلو هرویین در حاجی آباد هرمزگان

کشف 500 کیلو هرویین در حاجی آباد هرمزگان