مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 11 مرداد 1402 ساعت 11:552023-08-02ورزشي

آغاز پویش چهارشنبه های افراد دارای معلولیت در جنوب تهران


پویش چهارشنبه های افراد دارای معلولیت با هدف ایجاد نشاط و مشارکت اجتماعی این اقشار در بوستان ها، مساجد و سرای محلات جنوب تهران برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تهران، تورج فرهادی شهردار منطقه 19 اظهار کرد: در چهارشنبه های افراد دارای معلولیت چکاپ سلامتی و برنامه های مختلفی شامل اجرای موسیقی، خاطره گویی و غیره تدارک دیده شده است.

وی با اشاره به عضویت 193 نفر در کانون افراد دارای معلولیت بیان کرد: برگزاری کارگاه آموزشی سلامت محور متناسب با نیاز این اقشار، بازی های سالمندی، ارائه میزهای خدمات سلامت با همکاری کانون پزشکان، خانه های بهداشت، دورهمی و خاطره گویی، برپایی نمایشگاه دستاوردها، جلسات نقد فیلم،کتاب خوانی، خدمات مشاوره و انجام فعالیت های ورزشی در برنامه چهارشنبه های افراد دارای معلولیت قرار گرفته است.

شهردار منطقه 19 هدف از برگزاری ویژه برنامه چهارشنبه های افراد دارای معلولیت را نشاط افزایی،گپ و گفتگو و ایجاد تعاملات اجتماعی عنوان کرد و افزود : فراهم سازی شرایط حضور معلولان در جامعه و استفاده از توانایی ها و تجربیات آنها در زمینه های مختلف سبب تغییر نگرش شهروندان و گسترش فرهنگ همراهی با افراد دارای معلولیت به عنوان شهروندانی توانا خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز پویش چهارشنبه های افراد دارای معلولیت در جنوب تهران

آغاز پویش چهارشنبه های افراد دارای معلولیت در جنوب تهران