مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 31 مرداد 1402 ساعت 14:552023-08-22اجتماعي

جمع آوری 100 تن پلاستیک از سد لتیان


مدیر کل محیط زیست استان تهران از جمع آوری 100 تن پلاستیک از روی سد لتیان خبر داد و گفت: با احتساب بطری ها و سایر مواد پلاستیکی جمع آوری شده در پایین دست این سد، - مدیر کل محیط زیست استان تهران از جمع آوری 100 تن پلاستیک از روی سد لتیان خبر داد و گفت: با احتساب بطری ها و سایر مواد پلاستیکی جمع آوری شده در پایین دست این سد، این میزان به 250 تن رسید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا علیرضا مزینانی امروز در یک برنامه تلویزیونی ضمن اشاره به اینکه پنجشنبه های بدون زباله از 7 اردیبهشت ماه همزمان با روز زمین پاک آغاز شد و تا پایان شهریورماه ادامه می یابد، اظهار کرد: از روی سد لتیان با استفاده از تجهیزات شرکت آب منطقه ای 100 تن بطری و پلاستیک جمع آوری شد و طی سه روز از پایین دست این منطقه حدود 250 تن مواد پلاستیکی جمع شد.

وی در بخش دیگری از صحبت های خود با بیان اینکه بارگذاری جمعیت و خودرو در تهران بیش از توان اکولوژیک این منطقه است، گفت: مردم و صنعت علاقه دارند از اراضی اطراف تهران که جزو مناطق چهارگانه محیط زیستی است استفاده کنند.

بحث مسکن در فازهای پردیس مطرح بود و اواخر سال گذشته رییس جمهوری برای ساماندهی این موضوع به این منطقه رفت چراکه در شورای عالی محیط زیست مطرح شده بود و قرار شد هم تکلیف صنعت و هم فازهای مختلف مسکن مشخص شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جمع آوری 100 تن پلاستیک از سد لتیان

جمع آوری 100 تن پلاستیک از سد لتیان