مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 مرداد 1402 ساعت 12:452023-07-29اقتصادي

طرح بخشودگی بخشودگی جرایم بیمه ای منجر به رونق تولید می شود


مدیرکل تامین اجتماعی هرمزگان گفت: به منظور حمایت از تولید، حفظ و افزایش اشتغال برای بنگاه های کوچک و متوسط زیر 100 نفر، بخشنامه بخشودگی جرایم از طریق سازمان تامین اجتماعی صادر و در حال اجرا است.

- ایسنا/هرمزگان مدیرکل تامین اجتماعی هرمزگان گفت: به منظور حمایت از تولید، حفظ و افزایش اشتغال برای بنگاه های کوچک و متوسط زیر 100 نفر، بخشنامه بخشودگی جرایم از طریق سازمان تامین اجتماعی صادر و در حال اجرا است.

عباس اکبری ظهر امروز (هفتم مردادماه) در این بازدیدها، افزود: کارفرمایان و کارگاه های فعال از شرکای اصلی سازمان تأمین اجتماعی هستند.

وی با بیان اینکه سازمان تأمین اجتماعی با سه جانبه گرایی بین کارفرمایان، کارگران و دولت فعالیت می کند، تصریح کرد: کارفرمایان به عنوان شرکای اصلی سازمان، باعث می شوند که سازمان تأمین اجتماعی بتواند به تعهدات خود عمل کند.

اکبری با اشاره به اینکه زمانی که کارگاه ها فعال بوده و کسب و کار داشته باشند، می توانند با پرداخت حق بیمه، به سازمان برای انجام تعهدات کمک کنند، اضافه کرد: تا پایان سال 1401 بیش از یک میلیون و 13 هزار و 707 نفر در استان هرمزگان تحت پوشش سازمان تامین اجتماعی قرار داشته اند که نیمی از جمعیت استان را شامل می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح بخشودگی بخشودگی جرایم بیمه ای منجر به رونق تولید می شود

طرح بخشودگی بخشودگی جرایم بیمه ای منجر به رونق تولید می شود