مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 مرداد 1402 ساعت 16:502023-07-29حوادث

دستگیری 3 نفر از عاملان درگیری خیابانی در رشت


فرمانده انتظامی شهرستان رشت از دستگیری 3 نفر از عاملان درگیری خیابانی با قمه در این شهرستان خبر داد و گفت: در این نزاع یک نفر مجروح و به بیمارستان منتقل شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سرهنگ محمود حافظی امروز شنبه در گفتگو با رسانه ها با تاکید بر اینکه اقدامات و رفتارهای اراذل و اوباش باعث تشویش اذهان عمومی و القای حس ناامنی در جامعه می شود، اظهار کرد: تحت هیچ شرایطی نباید اجازه داد این افراد نظم و امنیت جامعه و آسایش و آرامش مردم را برهم بزنند.

وی گفت: در پی تماس مردمی با مرکز فوریت های پلیسی مبنی بر درگیری و برهم زدن نظم و امنیت عمومی توسط چند نفر در یکی از خیابان های اصلی شهر رشت، بلافاصله مأموران کلانتری 22 برای بررسی موضوع به محل اعلامی اعزام شدند.

سرهنگ حافظی با بیان اینکه با حضور پلیس در آدرس مکان مورد نظر و بررسی های صورت گرفته مشخص شد، 3 تن به علت برخی اختلافات شخصی با یک نفر درگیر و با قمه او را مجروح کرده اند، افزود: متهمان این پرونده دستگیر و به مقر انتظامی منتقل شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان رشت از انتقال فرد مصدوم به بیمارستان خبر داد و بیان داشت: متهمان 21، 22 و 25 ساله پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضایی قرار گرفتند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری 3 نفر از عاملان درگیری خیابانی در رشت

دستگیری 3 نفر از عاملان درگیری خیابانی در رشت