مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 مرداد 1402 ساعت 11:362023-08-09سياسي

62 واحد صنعتی راکد در استان قزوین به چرخه تولید بازگشتند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قزوین، علی رحمانی صبح امروز با همراهی رسول ملاحسنی مدیر روابط عمومی، تشریفات و امور بین الملل استانداری قزوین به مناسبت روز خبرنگار از دفتر خبرگزاری فارس استان قزوین بازدید کردند و از نزدیک در جریان فعالیت این رسانه قرار گرفتند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری استان قزوین در جریان این بازدید ضمن قدردانی از تلاش های خبرگزاری فارس در انعکاس منصفانه و حرفه ای اخبار و تحولات استان، اظهار کرد: نقش موثر رسانه ها در جامعه امروز کتمان شدنی نیست و اهمیت این شغل در موضوعات مختلف و پیشبرد اهداف قابل مشاهده است و باید بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد.

وی در ادامه به ارائه آمارهای حوزه اقتصادی استان اشاره کرد و افزود: موضوع تورم یک بحث کاملا حرفه ای است که برای ارزیابی دقیق آن باید ملاک ها و شاخص های مختلفی را در نظر گرفت.

این مسوول اضافه کرد: بر این اساس باید در نظر داشت پایه قیمتی  در استان های مختلف، متفاوت است و با اقدامات صورت گرفته رتبه 16 را در تورم در سطح کشور را کسب کرده ایم که رتبه خوبی است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری استان قزوین بیان کرد: استان قزوین در بخش اشتغالزایی در ماه های اخیر رتبه اول را به خود اختصاص داده است و در تلاش هستیم این رتبه را تا پایان سال حفظ کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

62 واحد صنعتی راکد در استان قزوین به چرخه تولید بازگشتند

62 واحد صنعتی راکد در استان قزوین به چرخه تولید بازگشتند