مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 مرداد 1402 ساعت 13:202023-08-12فرهنگي

حامد بهداد در قدیمی ترین جشنواره ورزشی جهان


فیلم سینمایی «گیج گاه» به کارگردانی عادل تبریزی و تهیه کنندگی حنیف سـروری و میرولی اله مدنی به جشنواره فیلم های ورزشی «Paladino d Oro» در شهر پالرمو راه یافت.

- فیلم سینمایی گیج گاه به کارگردانی عادل تبریزی و تهیه کنندگی حنیف سـروری و میرولی اله مدنی به جشنواره فیلم های ورزشی Paladino d Oro در شهر پالرمو راه یافت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا،جشنواره فیلم ورزشی Paladino d Oro (پالادین طلایی) قدیمی ترین جشنواره سینمای ورزشی جهان است و از سال (1979) انتشار فیلم های ورزشی را آغاز کرده است.

این رویداد سینمایی، چهل و سومین دوره خود را از تاریخ 20 الی 26 نوامبر (29 آبان الی 5 آذر ماه) برگزار خواهد کرد و فیلم گیج گاه طبق اعلام عوامل این فیلم در بخش مسابقه اصلی به نمایش گذاشته خواهد شد.

فیلم سینمایی گیج گاه نوشته عادل تبریزی و ارسلان امیری پیش از این در عرصه جهانی موفق به دریافت جایزه از چهلمین دوره فیلم های ورزشی میلان ایتالیا ،جایزه بهترین فیلمنامه از شانزدهمین دوره چبکساری روسیه شده و به صورت رسمی برای حضور در نهمین جشنواره شیملا هندوستان و نهمین جشنواره سینه لا ویستا آرژانتین انتخاب شده است و توزیع بین المللی آن بر عهده کمپانی ماداکتو پیکچرز به مدیریت محمد توریوریان است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حامد بهداد در قدیمی ترین جشنواره ورزشی جهان

حامد بهداد در قدیمی ترین جشنواره ورزشی جهان