مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 مرداد 1402 ساعت 13:462023-08-13سياسي

بشیری: لایحه عفاف و حجاب با توجه به همه جوانب مسائل دینی و مذهبی بررسی شود


نماینده پاکدشت در مجلس شورای اسلامی گفت که با پیگیری های بسیار زیاد وزارت خارجه بخشی از پول های بلوکه شده مردم به داخل کشور برمی گردد.

- نماینده پاکدشت در مجلس شورای اسلامی گفت که با پیگیری های بسیار زیاد وزارت خارجه بخشی از پول های بلوکه شده مردم به داخل کشور برمی گردد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، فرهاد بشیری در جلسه علنی امروز در نطق میان دستور خود با تاکید بر لزوم برگزاری باشکوه مراسم اربعین گفت: از دیپلماسی سیاسی دولت تشکر می کنم که با پیگیری های بسیار زیاد وزارت خارجه بخشی از پول های بلوکه شده مردم به داخل کشور برمی گردد.

وی ادامه داد: لازم است مسئولان تدابیر کارشناسانه ای برای بهره این سرمایه مردم در زیرساخت ها داشته تا همه مردم از بهره آن برخوردار شوند؛ همچنین میزان تورم و قیمت کالاها به خصوص مایحتاج روزانه مردم کاهش یافته و باعث آسایش و آرامش مردم شود.

این نماینده مجلس شورای اسلامی گفت: انتظار می رود تیم اقتصادی دولت و کمیسیون های اقتصادی و بودجه مجلس اراده و عزم داشته تا تیم اقتصادی دولت در آستانه دوازدهمین دوره انتخابات مجلس و ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان کارنامه قابل قبولی داشته باشد.

بشیری با اشاره به موافقت مجلس با بررسی لایحه عفاف و حجاب طبق اصل 85 قانون اساسی گفت: انتظار می رود این لایحه با دقت و سرعت و با عنایت به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بشیری: لایحه عفاف و حجاب با توجه به همه جوانب مسائل دینی و مذهبی بررسی شود

بشیری: لایحه عفاف و حجاب با توجه به همه جوانب مسائل دینی و مذهبی بررسی شود