مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 مرداد 1402 ساعت 10:402023-07-31بين الملل

صنعاء از مانع تراشی «مزدوران» در روند تبادل اسرا خبر داد


رییس کمیته امور اسرای دولت نجات ملی یمن اعلام کرد، یک ماه پیش از این، صنعاء و دولت وابسته به ائتلاف سعودی در آستانه امضای توافقی برای انجام تبادل 1400 اسیر بودند؛ - رییس کمیته امور اسرای دولت نجات ملی یمن اعلام کرد، یک ماه پیش از این، صنعاء و دولت وابسته به ائتلاف سعودی در آستانه امضای توافقی برای انجام تبادل 1400 اسیر بودند؛ اما مزدوران مانع تراشی کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، عبدالقادر المرتضی، رییس کمیته امور اسرا در دولت نجات ملی یمن وابسته به جنبش انصارالله در این کشور طی گفت وگویی با شبکه خبری المسیره یمن گفت که دولت صنعاء و حکومت وابسته به ائتلاف عربی ضد یمن به رهبری عربستان یک ماه پیش از این در آستانه دستیابی به توافقی برای اجرای قرارداد تبادل 1400 اسیر از دو طرف بودند؛ اما مزدوران مانع تراشی کردند.

المرتضی اظهار کرد: صنعاء به مزدوران گفت که در ازای آزادی گروهی از اسرایش، با افزودن محمد قحطان، از رهبران حزب اصلاح به قرارداد جدید مخالفتی ندارد؛ اما آنها مخالفت کردند.

رییس کمیته امور اسرا در دولت نجات ملی یمن در ادامه ضمن تکذیب شکنجه اسرای دشمن تاکید کرد: مزدوران از موضوع اسرای برای باج خواهی استفاده می کنند و در تبادل جدی نیستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صنعاء از مانع تراشی «مزدوران» در روند تبادل اسرا خبر داد

صنعاء از مانع تراشی «مزدوران» در روند تبادل اسرا خبر داد