مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 مرداد 1402 ساعت 13:502023-08-07بين الملل

اسپوتنیک: مربیان ناتو به «نئونازی های آزوف» آموزش دادند


طبق اسناد سفارت دانمارک در کی یف، علی رغم آنکه «آزوف» به دلیل افراطی گری اش از بودجه آمریکا کنار گذاشته شد، مربیان نظامی ناتو از دانمارک و انگلیس در سال 2021 به سربازان اوکراینی در پایگاهی متعلق به گردان «آزوف» آموزش هایی ارائه دادند.

- طبق اسناد سفارت دانمارک در کی یف، علی رغم آنکه آزوف به دلیل افراطی گری اش از بودجه آمریکا کنار گذاشته شد، مربیان نظامی ناتو از دانمارک و انگلیس در سال 2021 به سربازان اوکراینی در پایگاهی متعلق به گردان آزوف آموزش هایی ارائه دادند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، طبق این اسنادی که توسط خبرگزاری اسپوتنیک مشاهده شده، یک یادداشت از سفارت دانمارک در تاریخ 21 مه 2021، وزارت دفاع اوکراین را نسبت به ورود شش مربی برای تیپ 56 ارتش اوکراین در بردیانسک و اورزوف مطلع کرده است؛ جایی که پایگاه اصلی آزوف در آن قرار داشت.

یکی از ماموران اجرای قانون روسیه به اسپوتنیک گفت: این مکان ها قبلا توسط مجریان قانون روسیه بررسی شدند و موارد یافت شده در آن ها ارتباطی با آموزش اوکراینی ها توسط افسران غربی دارد و نشان می دهد که آن ها از روش های جنگی جنایتکارانه که آزوف ها در آن تسلط دارند، استفاده می کردند.

طبق این اسناد، مربیان تیم آموزشی انگلیس موسوم به OP ORBITAL قبلا نیز در اوکراین حضور داشتند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اسپوتنیک: مربیان ناتو به «نئونازی های آزوف» آموزش دادند

اسپوتنیک: مربیان ناتو به «نئونازی های آزوف» آموزش دادند