مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 مرداد 1402 ساعت 07:552023-08-19سياسي

نقش آفرینی کانون های مساجد چهارمحال و بختیاری در تبیین ابعاد اربعین


مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد با اشاره به برنامه های این ستاد در راستای تبیین واقعیت عاشورا و پیاده روی اربعین گفت: نشست های گفتمانی در مساجد و ایجاد شوق و انگیزه برای جوانان و نوجوانان جهت حضور در رزمایش عظیم که درواقع احیای مکتب عاشورا .

- محمدرضا مظاهری امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد، گفت: در علم تربیت اولین ها همواره مهم و اثرگذار هستند، ابعاد عبادت با عظمت اربعین حسینی نیز موضوعی است که باید به صورت عمیق به آن پرداخته شود.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد چهارمحال و بختیاری در ادامه با اشاره به اینکه در واقع حماسه بزرگ اربعین جلوه ای از حکومت حضرت مهدی (عج) است و برای اولین بار است که می توان لذت عبادت را چشید، افزود: این موضوع به ویژه برای نوجوانان و جوانان که ابعاد مختلف این حرکت را در قالب یک عبادت هیجان انگیز لمس می کنند و در حقیقت موضوع عبادت در اربعین یعنی وابستگی درونی ما به کسی است که به او پناه برده ایم و پناه ما همواره حسین است.

وی ادامه داد: در واقع وجه مشترک پیاده روی اربعین و ماجرای عصر ظهور حرکت جمعی به سمت امام معصوم است، حرکتی در تقویت تبلیغات جبهه حق و راهی که خدای سبحان از مسیر حضرت سیدالشهدا باز کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نقش آفرینی کانون های مساجد چهارمحال و بختیاری در تبیین ابعاد اربعین

نقش آفرینی کانون های مساجد چهارمحال و بختیاری در تبیین ابعاد اربعین