مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 مرداد 1402 ساعت 20:502023-08-14بين الملل

پهپاد های ایرانی در نمایشگاه صنایع دفاعی روسیه-2023


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، خبرگزاری تاس با اشاره به نمایشگاه بین المللی صنایع نظامی روسیه 2023 گزارش داد که ایران طیف وسیعی از هواپیما های بدون سرنشین خود، - خبرگزاری روسیه در گزارشی به بررسی تجهیزات نظامی و پهپاد های پیشرفته ایران در نمایشگاه صنایع دفاعی ارتش روسیه-2023 پرداخته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، خبرگزاری تاس با اشاره به نمایشگاه بین المللی صنایع نظامی روسیه 2023 گزارش داد که ایران طیف وسیعی از هواپیما های بدون سرنشین خود، سامانه های جنگ الکترونیک و سامانه های شناسایی رادیویی را در این نمایشگاه ارائه کرده است.

  این گزارش افزود: بویژه پهپاد های آرش، ابابیل 5 و پهپاد کرار و همچنین سامانه جنگ الکترونیک هانتر-2 که قادر به شناسایی پهپاد ها از فاصله 200 کیلومتری است در غرفه دفاعی ایران در نمایشگاه روسیه به نمایش گذاشته شده است.

  تصاویر و ویدئو های خبرگزاری اسپوتنیک روسیه نشان می دهد که سرگیی شویگو وزیر دفاع این کشور با هیات همراه از غرفه ایران در این نمایشگاه بازدید کرده و ضمن رایزنی با مسئولان غرفه از نزدیک تجهیزات دفاعی و پهپاد های ایرانی را مشاهده و بررسی کرده است.

  یکی از مسئولان غرفه ایران در نمایشگاه به رسانه های روس تاکید کرده است که تهران برای همکاری دفاعی با روسیه کاملا آماده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پهپاد های ایرانی در نمایشگاه صنایع دفاعی روسیه-2023

پهپاد های ایرانی در نمایشگاه صنایع دفاعی روسیه-2023