مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 31 مرداد 1402 ساعت 13:552023-08-22سياسي

توسعه همکاری ها با الجزایر از اولویت های تبادل علم و فناوری


رییس مرکز تعاملات بین المللی علم و فناوری معاونت علمی گفت: یکی از اولویت های ده گانه ما در تعاملات بین المللی علم و فناوری، توسعه همکاری ها با الجزایر است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری، رییس مجلس ملی الجزایر با همراهی رییس مرکز تعاملات بین المللی علم و فناوری معاونت علمی و فناوری از نمایشگاه دائمی دستاوردهای خانه نوآوری و فناوری ایران در تهران بازدید کرد.

امیرحسین میرآبادی، رییس مرکز تعاملات بین المللی علم و فناوری معاونت علمی که ابراهیم بوغالی و هیات عالی الجزایری را در این بازدید همراهی می کرد با اشاره به روابط خوب کشور در زمینه های مختلف گفت: باید تلاش کنیم تا روابط اقتصادی دو کشور را به خصوص در زمینه اقتصاد دانش بنیان، توسعه دهیم.

یکی از اولویت های ده گانه ما در تعاملات بین المللی علم و فناوری، توسعه همکاری ها با الجزایر است.

وی با اشاره به وجود مشابه خانه های نوآوری در ابعاد و اندازه های مختلف در کشورهای گوناگون، گفت: ما امیدواریم که بتوانیم در آینده یک زیرساخت مشابه را در الجزایر نیز داشته باشیم.

رییس مرکز تعاملات بین المللی علم و فناوری با بیان این موضوع که باورهای مشترکی که بین ایران و الجزایر وجود دارد به شکل گیری همکاری های اقتصادی جدید بین دو کشور ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توسعه همکاری ها با الجزایر از اولویت های تبادل علم و فناوری

توسعه همکاری ها با الجزایر از اولویت های تبادل علم و فناوری