مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 مرداد 1402 ساعت 08:302023-08-14اقتصادي

تکمیل پروژه استخر آبیک نیازمند 10 میلیارد تومان اعتبار است


رییس اداره ورزش و جوانان آبیک تکمیل پروژه استخر این شهرستان را نیازمند 10 میلیارد تومان اعتبار بیان کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از آبیک، ابراهیم برخورداری در جمع خبرنگاران آبیک با اشاره به توزیع اعتبارات بین همه هیات های ورزشی شهرستان آبیک، اظهار کرد: با حدود 600 میلیون تومان اعتبار، کارهای عمرانی خوبی اجرا شده است که می توان به 150 میلیون تومان هزینه برای تاتامی، ضربه گیر و نور سالن باستانی، 180 میلیون تومان برای چمن مصنوعی سالن پیامبر اعظم، تقریباً 150 میلیون تومان برای چمن فوتبال مجموعه ورزشی تختی و ضربه گیر سالن ورزشی زیاران با حدود 150 میلیون تومان اشاره کرد.

وی با اشاره به اختصاص سالن رزمی شهیدان حاجی سیاری به همت سپاه ناحیه امام صادق علیه السلام شهرستان آبیک و فراهم بودن شرایط برای میزبانی مسابقات استانی در رشته های کونگ فو، کاراته و.

افزود: برای زمین چمن فوتبال شهر قشلاق حدود 110 میلیون تومان اعتبار هزینه شده و بین استخر در حال احداث و سایت تیر و کمان، دیوار 50 متری به عرض 40 سانتیمتر با 500 میلیون تومان اعتبار در حال اجرا است.

رییس اداره ورزش و شهرستان آبیک با اشاره به پیشرفت 40 درصدی استخر این اداره در جنب سالن ورزشی پیامبر اعظم تصریح کرد: 3 میلیارد و 200 میلیون تومان به صورت نقدی و 3 میلیارد تومان اعتبار از محل سفر ریاست


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تکمیل پروژه استخر آبیک نیازمند 10 میلیارد تومان اعتبار است

تکمیل پروژه استخر آبیک نیازمند 10 میلیارد تومان اعتبار است