مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 27 مرداد 1402 ساعت 12:002023-08-18اقتصادي

کارآفرینان و کارگران جهادگران تولید و اقتصاد هستند


سرپرست اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان گفت: کارآفرینان و کارگران در شرایط جنگ اقتصادی و تحریم های ظالمانه دشمنان علیه مردم ایران، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زاهدان، خلیل احمد سلامی در بازدید از یک واحد تولیدی مرغ تخمگذار در حوالی شهرستان زاهدان اظهار کرد: راه اندازی این واحد تولیدی نشان از ظرفیت های پرکشش خطه پهناور سیستان و بلوچستان در ایجاد اشتغال و رونق اقتصادی دارد.

وی افزود: به تعبیر رهبر انقلاب کارآفرینان و کارگران افسران و رزمندگان جنگ سخت اقتصادی دشمنان علیه ملت ایران هستند و در هر شرایطی باید قدردان آنها بود.

سرپرست اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یادآور شد: این اداره کل حمایت از کارآفرینان برای رشد و ارتقای بهره وری و صیانت از نیروی کار را در راستای حفظ اشتغال موجود در استان رسالت مهم و ضروری می داند و گره گشایی از مشکلات جامعه کار و تولید یک وظیفه همگانی است.

سلامی گفت: مراکز خدمات مشاوره و کارآفرینی در استان یک ظرفیت مناسب برای علاقمندان به سرمایه گذاری و کارآفرینی است که می تواند معرف و راهنمای متقاضیان برای ورود موفق به عرصه کارآفرینی و اشتغال باشد.

وی ادامه داد: امسال سیستان و بلوچستان متعهد به اشتغالزایی برای بیش از 35 هزار نفر است که می بایست بر اساس تقسیم بین شهرستانی و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کارآفرینان و کارگران جهادگران تولید و اقتصاد هستند

کارآفرینان و کارگران جهادگران تولید و اقتصاد هستند