مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 27 مرداد 1402 ساعت 15:202023-08-18اقتصادي

تاثیر دریاچه اطراف شهر در فرونشست خیابان های شهر لالی


میلیاردها مترمکعب از آب دریاچه گتوند در فاصله ای کمتر از 5 کیلومتر از شهر لالی قرار دارد به طوری که برگشت آب و پیشرفت دریاچه در خشکی این فاصله را در برخی از مناطق کمتر هم کرده است - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از لالی این روزها هر مسافری که از لالی خارج و یا به آن وارد می شود متوجه حجم انبوه افزایش آب در سطح دریاچه سد گتوند می شود به طوری که در محل های متفاوتی از مسیر جاده لالی تا هفت شهیدان مناظر متفاوتی نسبت به گذشته به وجود آمده است .

از سراشیبی معروف به منطقه هفت شهیدان که مناظر دریاچه دیده می شود پیشرفت آب در خشکی کاملا مشهود است و همچنین نزدیک شدن آب دریاچه به روستاهایی که نزدیک سه راهی عنبر قرار دارند .

واضح ترین تصاویر از این افزایش آب را می توان زیر پل کابلی بزرگ لالی دید که مانند یک خط کش بالا و پایین شدن سطح دریاچه را نمایش می دهد و نزدیک شدن سطح آب به عرشه پل در روزهای اخیر کم سابقه بوده به طوری که از بدو تاسیس پل تا امروز این حجم از آب کمتر دیده شده است .

 میلیاردها مترمکعب از آب دریاچه گتوند در فاصله ای کمتر از 5 کیلومتر از شهر لالی قرار دارد به طوری که برگشت آب و پیشرفت دریاچه در خشکی این فاصله را در برخی از مناطق کمتر هم کرده است و می توان گفت نزدیک ترین نقطه از دریاچه به شهر در محل اولین تونل در جاده قرار دارد که به واسطه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاثیر دریاچه اطراف شهر در فرونشست خیابان های شهر لالی

تاثیر دریاچه اطراف شهر در فرونشست خیابان های شهر لالی