مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 مرداد 1402 ساعت 09:302023-07-24اجتماعي

کلافِگی کرمانشاهیان پشت ترافیک پروژه تقاطع میدان سپاه


طولانی شدن روند احداث تقاطع غیرهمسطح میدان سپاه کرمانشاه و عدم افتتاح آن در موعد وعده داده شده و ترافیک سنگینی که در برخی ساعات روز در محدوده این پروژه ایجاد می شود، - کلافِگی کرمانشاهیان پشت ترافیک پروژه "تقاطع میدان سپاه" ایسنا/کرمانشاه طولانی شدن روند احداث تقاطع غیرهمسطح میدان سپاه کرمانشاه و عدم افتتاح آن در موعد وعده داده شده و ترافیک سنگینی که در برخی ساعات روز در محدوده این پروژه ایجاد می شود، شهروندان کرمانشاهی را کلافه کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، فروردین سال گذشته بود که نادر نوروزی شهردار کرمانشاه با اشاره به پیشرفت 20 درصدی پروژه تقاطع غیرهمسطح میدان سپاه، اعلام کرد، این پروژه با انجام کار فشرده نهایتا ظرف 12 تا 15 ماه به بهره برداری می رسد.

شهردار کرمانشاه آبان همان سال هم با اعلام اینکه پیشرفت پروژه به 30 درصد رسیده، از سرعت گرفتن اجرای آن خبر داد و گفت: کار این پروژه در سه جبهه کاری شامل حفاری شمع ها و اجرای فونداسیون، پایه گذاری پل در قسمت های شمال و جنوب و تولید قطعات پیش ساخته عرشه(سگمنت) فعال است تا پروژه زودتر از برنامه زمان بندی به بهره برداری برسد.

نوروزی متعاقب آن در نشستی با مدیران خبرگزاری های استان با اشاره به وضعیت پروژه تقاطع غیرهمسطح و سرعت گرفتن اجرای این پروژه، عنوان کرد: به زودی برای ای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کلافِگی کرمانشاهیان پشت ترافیک پروژه تقاطع میدان سپاه

کلافِگی کرمانشاهیان پشت ترافیک پروژه تقاطع میدان سپاه