مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 مرداد 1402 ساعت 18:552023-08-09سياسي

جمهوری اسلامی در اوج فشار دشمن، امنیت خود را حفظ کرد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، سردار رمضان شریف ظهر امروز در آیین بزرگداشت روز خبرنگار در شهرکرد، با اشاره به رسالت خطیر این قشر، گفت: - سخنگوی سپاه پاسداران گفت: جمهوری اسلامی مقابل دشمنان ایستاد و از ورطه فلاکت به بالاترین نقطه رسید و در اوج فشار دشمن در همه زمینه ها پیشرفت های چشم گیری کرد و توانست روی پای خود بایستد و از امنیت خود که بزرگترین مولفه قدرت است، دفاع کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، سردار رمضان شریف ظهر امروز در آیین بزرگداشت روز خبرنگار در شهرکرد، با اشاره به رسالت خطیر این قشر، گفت: شناسایی سرمایه های اجتماعی و انتقال به افکار عمومی بسیار موثر و راهگشاست و می تواند برای سایر نقاط کشور الهام بخش باشد.

سخنگوی سپاه پاسداران افزود: خبر بد، موجب شهرت می شود و هر اندازه منفی تر باشد، منبع درآمد اقتصادی بالاتری به خود اختصاص می دهد و این یکی از آسیب های جدی حوزه رسانه است.

وی با بیان اینکه کار مغایر با عرف نباید برجسته شود، خاطرنشان کرد: دشمن در تلاش است با طراحی جریان هایی که جامعه نسبت به آن حساس است و یا موجب غم و احساس دون پایه بودن می کند مردم را از واقعیت دور کند و اجازه ندهد مردم واقعیت را مشاهده کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جمهوری اسلامی در اوج فشار دشمن، امنیت خود را حفظ کرد

جمهوری اسلامی در اوج فشار دشمن، امنیت خود را حفظ کرد