مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 مرداد 1402 ساعت 19:152023-08-05اقتصادي

تولید بیش از 20 هزار مگاوات ساعت برق در نیروگاه های تجدیدپذیر قم


مدیرعامل شرکت آبفای قم از تولید بیش از 20 هزار مگاوات ساعت برق در نیروگاه های تجدیدپذیر این شرکت خبر داد و گفت: این میزان انرژی معادل 35 درصد از برق مصرفی تمام تأسیسات آبفای استان است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، حسن بختیاری به ارائه گزارشی از فعالیت های واحد انرژی آبفای استان پرداخت و خرید دو اشتراک دیماندی و پنج اشتراک آمپری، تعویض و نصب 363 کیلووار خازن و استانداردسازی و بازسازی 12 دستگاه تابلو برق را از جمله اقدامات این واحد برشمرد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان قم با اشاره به خرید 15 دستگاه تابلوی راه انداز از جمله 9 دستگاه تابلوی راه انداز از نوع سافت استارتر، گفت: به منظور راه اندازی تجهیزات برقی، 1500 متر شبکه فشار متوسط که 500 متر آن از نوع کابل خودنگهدار است به اجرا رسید.

بختیاری از تهیه و نصب سه دستگاه ترانسفورماتور 20 کیلوولت به منظور نیرورسانی به چاه ها و ایستگاه های پمپاژ خبر داد و اجرای کمربند حفاظتی ترانسفورماتور برای 41 دستگاه ترانس را از دیگر اقدامات انجام شده در حوزه انرژی شرکت آب و فاضلاب برشمرد.

وی در ادامه با اشاره به در دست اقدام بودن خرید 4 دستگاه دیزل ژنراتور با قدرت مجموع 1400 کاوا گفت: در حال حاضر شرکت آب و فاضلاب با بهره گیری از 12 دستگاه دیزل ژنراتور با ظرفیت اسمی 6 هزار و 440 کیلووات، روزانه به مدت دو ساعت در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تولید بیش از 20 هزار مگاوات ساعت برق در نیروگاه های تجدیدپذیر قم

تولید بیش از 20 هزار مگاوات ساعت برق در نیروگاه های تجدیدپذیر قم