مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 مرداد 1402 ساعت 18:152023-08-10سياسي

وظیفه رسانه پرسشگری و وظیفه مسؤولان پاسخگویی است


فرماندار شهرستان نایین با بیان اینکه رسانه یکی از بزرگ ترین و مهم ترین ابزار امیدآفرینی در جامعه است، گفت: در شهرستان نایین در تمام سطوح وظیفه پاسخگویی به خبرنگاران و رسانه ها را داریم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از نایین، حجت الاسلام محمد مطهرخو امام جمعه شهرستان نایین در آیین تجلیل از خبرنگاران شهرستان نایین با تبریک روز خبرنگار، اظهار کرد: در روز خبرنگار باید یاد و خاطره 244 شهید عرصه خبرنگاری از شهید رهبر تا شهید آوینی و شهید صارمی و تمام کسانی که در راه تبیین و امیدآفرینی جام شهادت را نوشیدند، گرامی داشته شود.

وی با بیان اینکه خبرنگار تراز انقلاب باید دارای پنج شاخصه مهم باشد، تأکید کرد: مهم ترین شاخصه خبرنگار تراز انقلاب اسلامی، صداقت است زیرا دروغ ابزار دشمن است و باید مراقبت کرد تا آلوده به این ابزار دشمن نشویم و اخبار صادقانه باید منعکس شود.

مطهرخو ادامه داد: دومین شاخصه امانت داری است یعنی اگر یک خبرنگار امانت دار نباشد، دیر یا زود یا خودش از میدان خارج می شود یا او را خارج می کنند و شما خبرنگاران نباید خبر را کم وزیاد کنید و برداشت خود را به عنوان خبرنگار ننویسید بلکه رویداد واقعه را همان طور که است منعکس کنید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وظیفه رسانه پرسشگری و وظیفه مسؤولان پاسخگویی است

وظیفه رسانه پرسشگری و وظیفه مسؤولان پاسخگویی است