مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 27 مرداد 1402 ساعت 22:352023-08-18بين الملل

انتقاد قانون گذاران آمریکایی از توافق تهران و واشنگتن بر سر تبادل زندانیان


26 قانونگذار جمهوری خواه در نامه ای اعتراضی به آنتونی بلینکن، وزیر خارجه و جنت یلن، وزیر خزانه داری آمریکا، از توافق اخیر میان ایران و ایالات متحده انتقاد کردند.

- 26 قانونگذار جمهوری خواه در نامه ای اعتراضی به آنتونی بلینکن، وزیر خارجه و جنت یلن، وزیر خزانه داری آمریکا، از توافق اخیر میان ایران و ایالات متحده انتقاد کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از العربیه، تهران و واشنگتن با میانجی گری عمان و قطر به توافقی دست یافتند تا در ازای آزادی پنج آمریکایی از ایران، چند زندانی ایرانی و اموال بلوکه شده ایران در کره جنوبی آزاد شود.

سناتورهای آمریکایی در نامه خود به بلینکن و ینت، نگرانی جدی خود از تصمیم دولت بایدن مبنی بر آزادی شش میلیارد دلار از اموال بلوکه شده ایران را ابراز کردند.

سناتورها در این نامه پرسیده اند که ایالات متحده چگونه می خواهد اطمینان یابد که این اموال آزادشده برای آنچه حمایت از شبکه های تروریستی و اشاعه تسلیحاتی خوانده شد، مورد استفاده قرار نمی گیرد.

در این نامه ادعا شده است: با اینکه به طور قاطع باور داریم که آمریکا باید از تمامی منابع مناسب برای آزادی شهروندان آمریکایی که به ناحق در آن سوی دریاها زندانی شده اند، استفاده کند، این تصمیم باعث افزایش فعالیت های بی ثبات کننده ایران در سرتاسر خاورمیانه خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقاد قانون گذاران آمریکایی از توافق تهران و واشنگتن بر سر تبادل زندانیان

انتقاد قانون گذاران آمریکایی از توافق تهران و واشنگتن بر سر تبادل زندانیان