مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 مرداد 1402 ساعت 09:402023-08-09اقتصادي

صدور 58پروانه کاربرد استاندارد اجباری و تشویقی در آذربایجان غربی


مدیرکل استاندارد آذربایجان غربی گفت: در سال جاری 53 مورد صدور پروانه کاربرد علامت استاندارد اجباری و 5 مورد علامت استاندارد تشویقی صادر شده است.

- وحید موسی پور در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: همچنین در این مدت 58 مورد تمدید پروانه کاربرد علامت استاندارد اجباری و 5 مورد تمدید پروانه کاربرد علامت استاندارد تشویقی صادر و 82 مورد ابطال و تعلیق پروانه کاربرد علامت استاندارد اجباری و تشویقی انجام شده است.

وی با بیان اینکه در چهار ماهه سال جاری برای 18 محصول تولیدی در استان نشان استاندارد حلال صادر شده است، افزود: از آغاز سال جاری تاکنون تعداد 363 مورد گواهینامه ایمنی آسانسور توسط اداره کل صادرشده و 45 مورد بازرسی فنی از شهربازی ها و زمین های بازی سطح استان انجام شده است.

موسی پور با اشاره به اینکه در سال جاری 842 نمونه برداری از واحدهای تولیدی انجام شده، تصریح کرد: در این مدت 170 نمونه برداری از مراکز عرضه و 211 آزمون نمونه از واحد تولیدی و مراکز عرضه انجام شده است.

مدیرکل استاندارد آذربایجان غربی خاطر نشان کرد: در سال جاری توسط کارشناسان اداره کل استاندارد آذربایجان غربی 22 بازرسی فنی از صنایع انرژی بر انجام شده و 351 گواهینامه انطباق کالاهای صادراتی و 2065 گواهینامه انطباق کالاهای وارداتی صادر شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صدور 58پروانه کاربرد استاندارد اجباری و تشویقی در آذربایجان غربی

صدور 58پروانه کاربرد استاندارد اجباری و تشویقی در آذربایجان غربی