مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 مرداد 1402 ساعت 08:152023-07-29سياسي

تجربه کار فرهنگی در روستا/ از ساخت مسجد تامحرومیت زدایی


مسئول هیئت مسجد علی بن ابیطالب روستای بجد با اشاره به تجربه فعالیت فرهنگی خود در یک روستا گفت: کارهای متعدد از ساخت مسجد تا محرومیت زدایی در روستا انجام شده است.

- محمد رضا سالاری در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: من اهل روستای شوکت آباد و همسرم اهل روستای چاج بودند که در روستای بجد زندگی می کردند و بعد از ازدواج با ایشان دریافتم که اهالی روستای بجد نیاز به مراکز فرهنگی و مذهبی برای مراسم های عزاداری ماه محرم و سایر مناسبت های دینی دارند.

مسئول هیئت مسجد علی بن ابیطالب (ع) روستای بجد بیرجند گفت: بر اساس این دغدغه ساخت مسجد علی بن ابیطالب روستای بجد از سال 79 همزمان با سفر مقام معظم رهبری به خراسان جنوبی و با کمک دفتر آیت الله سیستانی در بجد آغاز شد.

ساخت مسجد با کمک دفتر آیت الله سیستانی انجام شد سالاری با اشاره به اینکه ساخت مسجد حدود چهار ماه طلوع کشید و 90 درصد کمک برای ساخت این بنای مقدس با کمک آیت الله سیستانی تأمین شد، اظهار کرد: در حال حاضر بنای مسجد و حسینیه مسجد تا حدود 80 درصد تکمیل شده است بخش هایی از نمای بیرونی باقی مانده است.

وی با بیان اینکه در روستای بجد اهل سنت و تشیع در کنار هم زندگی می کنند، یادآور شد: در حال حاضر گروهی از اهل سنت حتی در برنامه های ما حاضر می شوند و مشکلی با یکدیگر نداریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تجربه کار فرهنگی در روستا/ از ساخت مسجد تامحرومیت زدایی

تجربه کار فرهنگی در روستا/ از ساخت مسجد تامحرومیت زدایی