مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 مرداد 1402 ساعت 18:102023-07-29بين الملل

برنامه امشب معترضان در تل آویو؛ پلیس خشن تر می شود


معترضان به طرح تغییرات قضایی کابینه رژیم صهیونیستی قرار است که امشب، تظاهرات خیابانی خود را برای سی هفته متوالی از ایستگاه قطار آغاز و بعد به سوی منزل «بنیامین نتانیاهو» بروند؛ - به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، تظاهرات گسترده علیه تصویب بخش هایی از طرح تغییرات قضایی کابینه بنیامین نتانیاهو در تل آویو امشب برای سی هفته متوالی ادامه خواهد یافت؛ روز پنجشنبه، 27جولای هم این اعتراضات شاهد برخورد گسترده پلیس بود و تا حوالی نیمه شب ادامه یافت.

پایگاه اینترنتی شبکه صهیونیستی آی 24 در گزارشی نوشت: جنبش اعتراضی علیه طرح قضایی کابینه، برای یک تظاهرات گسترده در عصر امروز شنبه، 29جولای آماده می شود.

 پس از آنکه دولت تندرو نتانیاهو قانونی بحث برانگیز را برای محدود کردن بازبینی قضایی تصمیمات دولت و وزیران تصویب کرد، هم این اعتراضات ادامه دارد.

بند تصویب شده از این طرح، اولین مورد از یک سری قوانین پیشنهادی است که اختیارات قوه قضاییه را به طور اساسی تغییر می دهد.

شبکه آی24 در ادامه گزارش خود از برنامه های چند ساعت دیگر معترضان اعلام کرد: امشب شنبه، تظاهرکنندگان معترض یک راهپیمایی گسترده را از ایستگاه اصلی قطار تل آویو به سمت خیابان کاپلان برنامه ریزی کرده اند که از ساعت8 شب به وقت اسراییل آغاز خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برنامه امشب معترضان در تل آویو؛ پلیس خشن تر می شود

برنامه امشب معترضان در تل آویو؛ پلیس خشن تر می شود