مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 31 مرداد 1402 ساعت 09:302023-08-22اقتصادي

گرانفروشی پارکینگ های کرمانشاه از کجا آب می خورد؟


گرانفروشی پارکینگ های کرمانشاه گلایه جدی شهروندان را به دنبال داشته است، موضوعی که بنا به گفته رییس اتحادیه شرکت های خدماتی کرمانشاه کلاف پیچیده ای است که هم جوانب مختلفی دارد و هم ساماندهی آن نیازمند همراهی بخش های دیگر است.

- ایسنا/کرمانشاه گرانفروشی پارکینگ های کرمانشاه گلایه جدی شهروندان را به دنبال داشته است، موضوعی که بنا به گفته رییس اتحادیه شرکت های خدماتی کرمانشاه کلاف پیچیده ای است که هم جوانب مختلفی دارد و هم ساماندهی آن نیازمند همراهی بخش های دیگر است.

محمدهادی ارباب در گفت وگو با ایسنا، با بیان اینکه اتحادیه با تمام ظرفیتی که دارد نظارت بر این واحدها را انجام می دهد، گفت: متاسفانه قدرت اجرایی چندانی در اتحادیه برای مقابله با موارد گرانفروشی نداریم.

در مواردی که با متخلفان برخورد می شود نیز جرائم نقدی بازدارنده نیست و از سوی دیگر مراحل پلمب یک واحد زمان بر بوده و برخی افراد متخلف نسبت به فک پلمب غیرقانونی نیز اقدام می کنند.

وی ادامه داد: با وجود چنین شرایطی اتحادیه به تنهایی امکان مقابله با تخلفات پارکینگ ها را ندارد و لازم است سایر بخش ها خصوصا دستگاه قضایی نیز همراهی کافی را با ما داشته باشند.

رییس اتحادیه شرکت های خدماتی کرمانشاه عنوان کرد: البته امکان بستن کامل پارکینگ ها خصوصا در نقاط شلوغ و پرتردد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گرانفروشی پارکینگ های کرمانشاه از کجا آب می خورد؟

گرانفروشی پارکینگ های کرمانشاه از کجا آب می خورد؟