مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 مرداد 1402 ساعت 12:252023-08-13سياسي

برگزاری مسابقات استانی قرآن 24و25 مرداد امسال در آمل


مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران با اعلام اینکه مسابقات استانی قرآن 24و 25 مرداد در امامزاده ابراهیم آمل در سالن بصیرت رونمایی و برگزار می شود، - ایسنا/مازندران مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران با اعلام اینکه مسابقات استانی قرآن 24و 25 مرداد در امامزاده ابراهیم آمل در سالن بصیرت رونمایی و برگزار می شود، اظهار کرد: مسابقات قرآنی روز 24 مرداد ویژه خواهران و 25 مرداد برادران به رقابت در بخش های مختلف قرآنی می پردازند.

حجت الاسلام ابراهیم حیدری به مناسبت روز خبرنگار با حضور در دفتر خبرگزاری دانشجویان ایران ایسنا اظهار کرد: با توجه به مظلومیت قرآن و هتک حرمت هایی که در ماه های گذشته انجام شده است انتظار داریم اطلاع رسانی مناسب از این مسابقه قرآنی صورت گیرد چرا که قرآن مظلوم است و این خواسته همه ما است.

وی با اشاره به اینکه در آستانه اربعین حسینی از اول شهریور اعزام کاروان موکب داران به سامراء را در دستور کار داریم، بیان کرد: برای خدمت رسانی مطلوب به زئران حسینی، اجناس و اقلام مورد نیاز توسط کامیون ها و نیسان به سامراء ارسال خواهد شد و ما هم جهت خدمت به مردم تا 22 صفر در این سفر حضور خواهیم داشت.

این مسئول با اشاره به گرامیداشت روز خبرنگار از فعالیت و عملکرد ایسنا مازندران در بحث اطلاع رسانی حوزه وقف و موقوفات ابراز رضایتمند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری مسابقات استانی قرآن 24و25 مرداد امسال در آمل

برگزاری مسابقات استانی قرآن 24و25 مرداد امسال در آمل