مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 27 مرداد 1402 ساعت 14:052023-08-18سياسي

اربعین میعادگاه دلدادگان است/ بدرقه خادمان مواکب


معاون سیاسی، امنیتی استاندار مازندران گفت: اربعین حسینی میعادگاه دلدادگان قیام عاشورا از سراسر جهان و بیانگر جاودانگی حماسه کربلا است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، روح الله سلگی ظهر جمعه در مراسم بدرقه خادمان و کامیون های حامل نذورات مردم شهرستان نکا به کربلا افزود: اربعین، روح عاشورا، بلندگو و تریبون حماسی وبزرگترین یادمان و یادآور عاشوراست.

وی ادامه داد: پیام حضرت زینب (س) در اربعین به سرمنزل مقصود رسید و در تاریخ ثبت شد، قیام های بزرگ توابین و مختار بعد از اربعین به اوج رسید واربعین تجلی قدرت نرم تشیع است.

این مسئول یادآور شد: اربعین ثمره غلبه خون برشمشیرو مغناطیسی است که همه آزادگان و احرار را فرا می خواند و آنچه اربعین را در تاریخ ثبت کرد سخنرانی های رسواگرایانه حضرت زینب است آن هم نه در مدینه بلکه در ظلمانی ترین کانون یزیدیان یعنی کوفه و شام که توانست فانوس حق را برای گمراهان مسیر حق روشن کند.

وی زائران ایرانی اربعین را بیرق داران حماسه عاشورا توصیف و خاطر نشان کرد: پیام حضور میلیون ها ایرانی در پیاده روی اربعین به کسانی که خواستند سبب انقطاع ایرانیان از اباعبدالله شوند این است که هویت عاشورایی ما قابل گسست نیست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اربعین میعادگاه دلدادگان است/ بدرقه خادمان مواکب

اربعین میعادگاه دلدادگان است/ بدرقه خادمان مواکب