مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 مرداد 1402 ساعت 13:312023-08-01ورزشي

استفاده از ظرفیت های قانون مولدسازی برای توسعه ورزش کردستان


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، اکبر محمدی پیش از ظهر امروز در بازدید از مجموعه ورزشی 22 گولان شهر سنندج اظهار کرد: زمینه شکوفایی ورزش استان باید با بهره گیری از ظرفیت های قانونی بوجود آمده در قالب ماده 27 قانون الحاق و آیین نامه مولد سازی اماکن دولتی فراهم شود.

وی خاطرنشان کرد: بهره گیری از ظرفیت قانونی ایجاد شده در قالب آیین نامه مولدسازی اماکن دولتی می تواند علاوه بر تسریع در تکمیل و اتمام پروژه های ناتمام در حوزه ورزش و جوانان، در حفظ و نگهداشت اماکن ورزشی استان هم با ایجاد درآمد زایی تاثیرگذار باشد.

وی به مشکلات و چالش های پیشروی مجموعه ورزشی گولان سنندج گریزی زد و گفت: زیربناهای ورزشی استان بنا بر دلایل مختلف از جمله عدم ایجاد بهره گیری از ظرفیت های قانونی در مشارکت بخش غیردولتی و از همه مهمتر عملکرد نامناسب در نگهداری از اماکن ورزشی دچار چالش های جدی و مشکلات فراوانی است.

سرپرست سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کردستان ادامه داد: مسئولان اداره کل ورزش و جوانان استان باید با چاره اندیشی و ایجاد ساز و کارهای لازم و قانونی در اصلاح روند کنونی در راستای نگهداری مناسب اماکن و فضاهای ورزشی تلاش کنند.

محمدی خاطرنشان کرد: استفاده از پیشکسوتان و متخصصان حوزه ورزش استان در اداره هیات ها و اماکن ورزشی را یکی دیگر از راه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استفاده از ظرفیت های قانون مولدسازی برای توسعه ورزش کردستان

استفاده از ظرفیت های قانون مولدسازی برای توسعه ورزش کردستان