مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 13 مرداد 1402 ساعت 16:502023-08-04سياسي

گلایه های مسئول ستاد نماز جمعه بهمیی از فرماندار و استاندار و معاون سیاسی


مسئول ستاد نماز جمعه شهرستان بهمیی در سخنرانی قبل از خطبه های نماز جمعه این هفته گفت: امیدواریم که معاون سیاسی امنیتی استاندار برای یک بار هم که شده در جمع نمازگذاران بهمیی حضور پیدا کند البته بدون همراهی عده ای از افراد پای درد دل مردم بنشیند .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بهمیی مسئول ستاد نماز جمعه شهرستان بهمیی در سخنرانی قبل از خطبه های نماز جمعه این هفته گفت: مگر میشود میز خدمت در میعادگاه نماز جمعه برگزار شود اما متولیان نماز جمعه امام جمعه و نهاد نماز جمعه در شهرستان اطلاع نداشته باشند.

محمد جهانی خاطرنشان کرد: مردم باید لمس کنند وقتی شورای ادارای میخواهد بیاید میعادگاه نماز جمعه تغییری حاصل شود مگر میشود چراغ خاموش بیاد میز خدمت برگزار کند میز خدمت برای چه چیزی است؟ اصلا فلسفه ی میز خدمت چیست؟.

وی خاطرنشان کرد: چطور بدون اطلاع در فضای مجازی و حقیقی شورای اداری بیاید خیلی خوش آمدید اگر برای مستند سازی است یا دستور ابلاغیه از بالاست شما تاج سرمایید خیلی خوش آمدید اما اگر برای مطالبه گری و پاسخگویی به سوالات مردم است برای رفع مشکلات مردم است باید مردم در جریان باشند شورای اداری میخواهد بیاید اینجا میز خدمت برگزار کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گلایه های مسئول ستاد نماز جمعه بهمیی از فرماندار و استاندار و معاون سیاسی

گلایه های مسئول ستاد نماز جمعه بهمیی از فرماندار و استاندار و معاون سیاسی