مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 مرداد 1402 ساعت 16:302023-08-06ورزشي

آمادگی کهگیلویه و بویراحمد برای میزبانی مسابقات ورزشی دانش آموزان سراسر کشور


معاون سیاسی امنیتی استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: استان از 20 مرداد تا سوم شهریور میزبان مسابقات ورزشی دانش آموزان دختر و پسر سراسر کشور است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یاسوج، سید جواد هاشمی مهر در نشست شورای آموزش و پرورش با تسلیت شهادت سه تن از نیروهای فراجای استان به برگزاری مسابقات ورزشی دانش آموزان کشور به میزبانی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: برای نخستین بار این رویداد ورزشی به میزبانی استان در دو رشته طناب زنی و هندبال در مقطع متوسط اول از 20 مرداد ماه آغاز و تا سوم شهریور ادامه دارد که می طلبد همه دستگاه ها در برگزاری هر چه باشکوه تر این رویداد بزرگ در کنار آموزش و پرورش باشند.

معاون سیاسی امنیتی استانداری کهگیلویه وبویراحمد با اشاره به اینکه از ظرفیت برخی زیرساخت ها در استان به خصوص در حوزه ورزش بی بهره هستیم، گفت: از توان سازمان مدیریت و برنامه ریزی برای ظرفیت سازی در حوزه زیرساخت استفاده می کنیم تا کار بزرگی برای آیندگان انجام شود اما تا آن موقع تجمیع امکانات صورت گیرد تا مسابقات در خور شانی را برگزار کنیم.

وی با اشاره به اینکه این رویداد ورزشی بازخورد فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی برای استان دارد، گفت: یک هزار و 800 دانش آموز از 31 استان به کهگیلویه و بویراحمد سفر می کنند که فرصت خوبی برای معرفی توانمندی ها و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمادگی کهگیلویه و بویراحمد برای میزبانی مسابقات ورزشی دانش آموزان سراسر کشور

آمادگی کهگیلویه و بویراحمد برای میزبانی مسابقات ورزشی دانش آموزان سراسر کشور